• Home
  • Diverse
  • Romania
  • Prin Lume
  • Top 10
  • Car News&Tuning
  • Muzica
  • X VS Y


În premieră, pasiunea pentru motorsport poate fi savurată în combinaţie cu tracţiunea integrală: MINI John Cooper Works Countryman. Echipat standard cu sistemul de tracţiune integrală ALL4 şi propulsat de un motor turbo cu patru cilindri într-o nouă dezvoltare, reprezintă fundamentul plăcerii extreme a condusului pe orice suprafaţă.

 
 
Împreună, sistemul de propulsie şi tehnologia şasiului - dezvoltate pe fondul unei experienţe vaste în motorsport - şi conceptul unic cu patru uşi permit caracteristicilor emblematice John Cooper Works să ia formă într-un segment nou. Noul model va debuta la sfârşitul lunii septembrie şi în România, imediat după prezentarea mondială de la Salonul Auto de la Paris, la un preţ de 30 300 Euro fără TVA.
O nouă generaţie de motoare, transmisie automată disponibilă opţional.
Cea mai nouă generaţie a motorului cu turbocompresor twin-scroll dispune nu numai de injecţie directă pe benzină, ci şi de gestiune variabilă a supapelor bazată pe tehnologia VALVETRONIC patentată de BMW Group. Versiunea motorului de 1,6 litri, cu patru cilindri, care echipează MINI John Cooper Works Countryman dezvoltă o putere maximă de 160 kW/218 CP, în timp ce vârful curbei de cuplu - 280 Nm - poate fi crescut la un maxim de 300 Nm pentru o scurtă perioadă de timp prin utilizarea funcţiei Overboost. Sistemul sport de evacuare face ca furnizarea puterii impresionante să se bucure de o acustică pe măsură.
Disponibilă ca alternativă la transmisia manuală cu şase trepte - aflată în dotarea standard - este cutia de viteze automată, tot cu şase rapoarte. MINI John Cooper Works Countryman are nevoie de numai 7,0 secunde - în ambele forme de transmisie - pentru a sprinta de la 0 la 100 km/h, pentru a ajunge la o viteză maximă de 225 km/h (cu transmisie automată: 223 km/h). Cu toate acestea, eficienţa optimizată a motorului şi diversitatea de tehnologii MINIMALISM menţin consumul de combustibil şi emisiile la un nivel impresionant de scăzut, date fiind performanţele disponibile. MINI John Cooper Works Countryman înregistrează un consum mediu mixt în ciclul de testare EU de 7,4 l/100 km (cu transmisie automată: 7,9 l/100 km) şi emisii CO2 de 172 g/km (184 g/km).
Primul model John Cooper Works cu tracţiune integrală.
MINI John Cooper Works Countryman este primul membru al acestei familii ultrasportive care îşi transferă puterea deosebită a motorului spre suprafaţa drumului prin toate cele patru roţi. Sistemul de tracţiune integrală ALL4 realizează transferul continuu între puntea faţă şi cea spate prin utilizarea unui diferenţial central electromagnetic. Aceasta înseamnă că puterea este mereu transmisă către roţile care pot asigura cea mai eficientă propulsie.
Echipamentul standard include jante de 18 ţoli, din aliaj, cu design Twin Spoke, etriere roşii ale frânelor şi suspensie sport cu arcuri şi amortizoare reglate ferm, consolidată cu bare antiruliu şi o gardă la sol redusă cu 10 milimetri. Sistemul DSC (Dynamic Stability Control / control dinamic al stabilităţii) include modul DTC (Dynamic Traction Control / control dinamic al tracţiunii), în timp ce butonul Sport (în dotarea standard) ciupeşte reacţiile şi acustica motorului, în timp ce ajustează şi asistenţa puterii furnizată de direcţie.
Inconfundabil: patru uşi, hayon mare, kit aerodinamic în dotarea standard, ambianţă de maşină sport în cockpit.
La o lungime de 4,13 metri, cu patru uşi şi un hayon mare, MINI John Cooper Works Countryman este echipat pentru a face faţă oricărei situaţii în care este pus de jungla urbană - şi nu numai. Şi reuşeşte acest lucru într-o manieră sportivă inimitabilă. Disponibil standard, kitul aerodinamic, de exemplu, oferă noului model John Cooper Works un aspect atrăgător şi optimizează curentul de aer din jurul caroseriei. Clienţii pot opta pentru una dintre cele şapte culori pentru vopseaua exterioară, în timp ce culoarea contrastantă pentru acoperiş şi capacele oglinzilor retrovizoare este oferită de o nuanţă de roşu disponibilă exclusiv pentru modelele John Cooper Works, precum şi de alb şi negru.
În interiorul automobilului, caracterul practic impresionant al conceptului MINI Countryman este înnobilat cu ornamente sportive. Compartimentul din spate oferă o banchetă pentru trei pasageri sau - ca opţiune fără costuri suplimentare - două scaune individuale. Locurile din spate pot culisa înainte şi înapoi în raport 60:40 (în versiunea cu banchetă pentru trei persoane) sau individual, iar spătarele pot fi ajustate pentru a fi înclinate sau rabatate în jos. Plierea spătarelor măreşte capacitatea portbagajului de la 350 de litri la un maxim de 1.170 de litri. Scaunele sport, volanul sport, benzile decorative pentru interior în nuanţă Piano Black, tapiţeria acoperişului de culoarea antracitului, vitezometrul şi turometrul cu cadrane de culoare închisă contribuie la generarea unei ambianţe de maşină sport.
Disponibile exclusiv pentru MINI John Cooper Works Countryman, dotările opţionale includ jante de 19 ţoli, din aliaj, scaune sport cu ornamente Lounge Leather în Carbon Black Championship Red, benzi pentru decor interior şi benzi sport în Chili Red. Aerul condiţionat şi radioul MINI Boost CD sunt alte dotări standard, dar clienţii îşi pot comanda maşinile cu toate opţiunile de amplificare a confortului şi a personalităţii care sunt disponibile pentru toţi confraţii MINI Countryman. De asemenea, pot opta atât pentru gama completă de dotări MINI Connected, cât şi pentru renumitele accesorii John Cooper Works.
MINI John Cooper Works Countryman – plăcerea de a conduce cu tracţiune integrală


 

LEGILE LUI MURPHY

Posted by Eddy323
9.7.2012

Stuff ...

Posted by Eddy323
08.09.2012

Top 10

Posted by Eddy323
08.09.2012

Car News&Tuning

Posted by Eddy323
08.09.2012

Music

Posted by Eddy323
08.09.2012