Testele de coliziune dovedesc că noua cabină Volvo FH este mai rezistentă şi mai sigură decât oricare altă cabină Volvo construită până acum. Iar dacă autocamionul s-ar rostogoli, există o ieşire de urgenţă la îndemână. Dar, nu a fost îmbunătăţită doar siguranţa şoferului.
Mii de teste de coliziune simulate şi aproximativ 100 teste de impact reale au permis inginerilor Volvo Trucks să dezvolte o cabină mai sigură.
„Am utilizat o tehnologie nouă, materiale noi şi tot ce am învăţat de la cea mai recentă cabină a noastră. Am folosit toate acestea pentru a construi un autocamion şi mai sigur. Rezultatul este cel mai sigur Volvo din lume”, spune Carl Johan Almqvist, director pentru siguranţa traficului şi a produselor la Volvo Trucks.
De exemplu, pentru traversele cu rol în absorbţia şocului şi pentru portiere au fost folosite materiale de înaltă rezistenţă precum oţelul duplex. Pentru realizarea panourilor cabinei a fost folosit cel mai dur oţel disponibil în prezent: oţel boric ultra rezistent, termorigid, profilat prin presare.
„Prin folosirea acestor noi tipuri de oţel, putem să creăm o cabină mai rezistentă fără a-i creşte greutatea. Astfel, îmbunătăţim siguranţa fără a compromite sarcina utilă”, spune Robert Ritzén, director al departamentului materiale pentru noua cabină.
Panouri de oţel personalizate
Rezistenţa şi funcţionalitatea au beneficiat totodată de avantajele noilor tehnologii, inclusiv sudura cu laser. Această metodă face posibilă îmbinarea a două panouri plate, înainte de profilare.
„Prin urmare, putem stabili grosimea şi calitatea fiecărui panou. Prin acest tip de panou, putem optimiza structura şi putem integra soluţiile unice de siguranţă Volvo în cabină”, spune Robert Ritzén.
Câteva modificări în structura cabinei au îmbunătăţit semnificativ siguranţa. Cabina este acum mai mare, deoarece stâlpii faţă sunt mai drepţi, creând mai mult spaţiu în cabină pentru şofer. De asemenea, structura portierei şi a podelei a fost modificată pentru a oferi cea mai bună protecţie posibilă în cazul unei coliziuni. Parbrizul este montat prin lipire.
„Până acum parbrizul a fost folosit şi ca ieşire de urgenţă. Acum, trapa din plafon joacă acest rol”, spune Carl Johan Almqvist.
Rezistenţa şi funcţionalitatea au beneficiat totodată de avantajele noilor tehnologii, inclusiv sudura cu laser. Această metodă face posibilă îmbinarea a două panouri plate, înainte de profilare.
„Prin urmare, putem stabili grosimea şi calitatea fiecărui panou. Prin acest tip de panou, putem optimiza structura şi putem integra soluţiile unice de siguranţă Volvo în cabină”, spune Robert Ritzén.
Câteva modificări în structura cabinei au îmbunătăţit semnificativ siguranţa. Cabina este acum mai mare, deoarece stâlpii faţă sunt mai drepţi, creând mai mult spaţiu în cabină pentru şofer. De asemenea, structura portierei şi a podelei a fost modificată pentru a oferi cea mai bună protecţie posibilă în cazul unei coliziuni. Parbrizul este montat prin lipire.
„Până acum parbrizul a fost folosit şi ca ieşire de urgenţă. Acum, trapa din plafon joacă acest rol”, spune Carl Johan Almqvist.
Patul: o chestiune de siguranţă
Un autocamion sigur poate fi şi folosit în siguranţă. NOUL VOLVO FH (link la site-ul de lansare) are geamuri mai mari şi un panou de bord mai clar. Câmpul vizual a fost lărgit considerabil.
„Ce este cel mai important din punctul de vedere al siguranţei traficului este faptul că şoferul are un câmp vizual bun şi îşi poate menţine privirea pe şosea. O privire rapidă pe panoul de bord ar trebui să fie suficientă pentru a vă oferi informaţiile de care aveţi nevoie”, spune Carl Johan Almqvist.
Sistemele active precum Asistenţa pentru păstrarea benzii de rulare (LKS), Asistenţa la schimbarea benzii de rulare (LCS) şi Sistemul de avertizare şofer ( DAS ) contribuie de asemenea la condusul în siguranţă.
Un şofer odihnit şi relaxat este totodată un şofer mai sigur.
„Faptul că un pat confortabil constituie un avantaj pentru siguranţa traficului nu este, probabil, primul lucru la care v-aţi gândi. Dar un şofer care se bucură de un somn bun şi care se simte odihnit şi atent pe parcursul întregii zile de lucru va cauza mai puţine accidente”, spune Carl Johan Almqvist.
Mai sigur pentru şoferii de autoturisme
Sistemul de protecţie anti-împănare faţă, FUPS , a fost conceput pentru a împiedica un autoturism să intre sub autocamion în cazul unui impact frontal. Sistemul de protecţie al noului Volvo FH reprezintă un pas important înainte din punct de vedere al siguranţei.
„Volvo oferă sistemul de protecţie anti-împănare, ce absoarbe energia de impact, ca dotare standard. Am reuşit să îmbunătăţim şi să ranforsăm sistemul – toate acestea fără a-i creşte greutatea”, spune Carl Johan Almqvist.
Protecţie împotriva infractorilor
Noul Volvo FH mai răspunde încă unui aspect al siguranţei:
„Autocamionul dispune acum de câteva funcţii noi care protejează şoferul de intrări prin efracţie. Printre altele, puteţi activa luminile de perimetru ale autocamionului prin intermediul telecomenzii integrate în cheie sau puteţi alunga hoţii care se ascund în apropiere prin acţionarea claxonului”, spune Carl Johan Almqvist.
Ce implică crearea unui Volvo FH mai sigur
Câteva modificări care îmbunătăţesc siguranţa noului Volvo FH:
• Materiale noi, mai rezistente, de exemplu, oţel boric ultra rezistent
• Tehnologii noi precum sudura cu laser
• Structură nouă a cabinei
• Vizibilitate îmbunătăţită
• Sistemele de siguranţă activă precum Asistenţă pentru păstrarea benzii de rulare, Asistenţă la schimbarea benzii de rulare, Pilot automat adaptiv şi Sistem de avertizare şofer (DAS).
Un autocamion sigur poate fi şi folosit în siguranţă. NOUL VOLVO FH (link la site-ul de lansare) are geamuri mai mari şi un panou de bord mai clar. Câmpul vizual a fost lărgit considerabil.
„Ce este cel mai important din punctul de vedere al siguranţei traficului este faptul că şoferul are un câmp vizual bun şi îşi poate menţine privirea pe şosea. O privire rapidă pe panoul de bord ar trebui să fie suficientă pentru a vă oferi informaţiile de care aveţi nevoie”, spune Carl Johan Almqvist.
Sistemele active precum Asistenţa pentru păstrarea benzii de rulare (LKS), Asistenţa la schimbarea benzii de rulare (LCS) şi Sistemul de avertizare şofer ( DAS ) contribuie de asemenea la condusul în siguranţă.
Un şofer odihnit şi relaxat este totodată un şofer mai sigur.
„Faptul că un pat confortabil constituie un avantaj pentru siguranţa traficului nu este, probabil, primul lucru la care v-aţi gândi. Dar un şofer care se bucură de un somn bun şi care se simte odihnit şi atent pe parcursul întregii zile de lucru va cauza mai puţine accidente”, spune Carl Johan Almqvist.
Mai sigur pentru şoferii de autoturisme
Sistemul de protecţie anti-împănare faţă, FUPS , a fost conceput pentru a împiedica un autoturism să intre sub autocamion în cazul unui impact frontal. Sistemul de protecţie al noului Volvo FH reprezintă un pas important înainte din punct de vedere al siguranţei.
„Volvo oferă sistemul de protecţie anti-împănare, ce absoarbe energia de impact, ca dotare standard. Am reuşit să îmbunătăţim şi să ranforsăm sistemul – toate acestea fără a-i creşte greutatea”, spune Carl Johan Almqvist.
Protecţie împotriva infractorilor
Noul Volvo FH mai răspunde încă unui aspect al siguranţei:
„Autocamionul dispune acum de câteva funcţii noi care protejează şoferul de intrări prin efracţie. Printre altele, puteţi activa luminile de perimetru ale autocamionului prin intermediul telecomenzii integrate în cheie sau puteţi alunga hoţii care se ascund în apropiere prin acţionarea claxonului”, spune Carl Johan Almqvist.
Ce implică crearea unui Volvo FH mai sigur
Câteva modificări care îmbunătăţesc siguranţa noului Volvo FH:
• Materiale noi, mai rezistente, de exemplu, oţel boric ultra rezistent
• Tehnologii noi precum sudura cu laser
• Structură nouă a cabinei
• Vizibilitate îmbunătăţită
• Sistemele de siguranţă activă precum Asistenţă pentru păstrarea benzii de rulare, Asistenţă la schimbarea benzii de rulare, Pilot automat adaptiv şi Sistem de avertizare şofer (DAS).
Faceți căutări pe acest blog
Blog Archive
Postări populare
-
Elevii din clasele I-IV şi preşcolarii revin de luni la cursuri, după o săptămână de vacanţă care se încheie în 7 noiembrie. Potrivit st...
Etichete
Diverse
muzica
News
Prin Lume
Utile
Apple
Car News
Romania
Personal
masini
Money Maker
iphone
Revista Presei
bani
foto
idei
smartphone
video
HighTech
Lyoness
samsung
Noutati
TOP 10
stiri
Creative Monkeyz
Download
Sfaturi gratis
Vedete
android
fun
pr0n
sosele
Fotbal
Vodafone
facebook
google
nokia
tech
16+
DROPBOX
Sport
Stiinta
Tv
VS
WINDOWS
accesorii
bucuresti
camere video
carcasa
filme
iPhone 5
idiocracy
microsoft
paris
reclame
soferi
tablete
teve
2012
4x4
Actor
Bancuri
CLOUD COMPUTING
DOCUMENTE
ECONOMIE
Emag
Idei Practice
JOCURI
LAPTOP
PANOURI FOTOVOLTAICE
PANOURI SOLARE
RETELE SOCIALE
STOCARE
Sanatate
TELEFOANE
amazon
audi
autostrazi
blog
bmw
car
consum
copii
femei
ford
gmail
htc
ipad
pc
presa
reclame All closed.
securitate
seriale
software
sony
ssd
trafic
turism
viteza
youtube
15 septembrie Club Iasi End of Summer Party Sunrise Beach
3D
3DVIA
4G LTE
: bani
: jessica jane clement
APLICATIE
APLICATII
Acţiune
Amar tu Vida Dr. Bellido Elena Gheorghe
Aston Martin
Aston Martin Vanquish
Aston Martin Vanquish poze noi
BIROU
BROWSER
BUGET
BUZZWORD
CHELTUIELI
CLIENT
COLABORARE
COMERT
COMPUTER
CONTROL
China
DESERTEC
DESKTOP
DIVERSE | BANCA
DJ Faibo X Tampit Tranda
ECONOMISIRE
ECONOMISIRE | BANI
ECRAN TACTIL
ENERGIE
FIREWALL
FOTOGRAFIE
GARTNER
GESTIONARE
GOOGLE CLOUD CONNECT
HELP
Horoscop
IBM
JAPONIA
MANAGEMENT
MEDGRID
MICROSOFT OFFICE SHARE POINT SERVER
MINI | mini john cooper works countryman | tractiune integrala | noutati auto | masini noi 2012
MOBIL
MODELARE
MULTI-TOUCH
Music
NISIP
ORACLE
OUTSOURCING
Orange
PAROLE
PARTAJARE
POZA
PROGRAM
PROIECT
Parteneri/Sponsori
Photographers
RIM
SAHARA
SAHARA SOLAR BREEDER PROJECT
SERVICII
SHAPE
SIEMENS
SIGURANTA
SILICIU
SINCRONIZARE
SKETCHUP
SKYPE
SUA
SUPERCONDUCTORI
TASKBAR
TEAMVIEWER
TOKYO
TUTORIALE
UK
VMWARE
VULNERABILITATE
VW Golf | Golf | vw golf vii | Golf 7 | vw golf 7 | Volkswagen |
WINDOWS 7
alcool
amsterdam
anglua
anti glare
anti-reflective superbright
antivirus
asigurari
aspirator
assassin's creed 3
barbati
basescu
bere
beyond
biciclete
biserica
biz
blogmistakes
cabriolet
camere foto
canon
carcase
carpatica
charlie sheen
coca cola
combustibili
craciun
cruise control
curatenie
darwin awards
dead space 3
dealextreme
deblocare
delia
dj
domenii
dot.ro
dslr
durex
e3
ecommerce
electrolux
elena
faliment
far cry 3
ferrari
fete
fete frumoase | fete salon auto | fetele de la salonul auto moscova 2012 | modele sexy | salonul automoscova |
gene hackman
ghid
gluma
google maps
gopro
gps
groupon
hackeri
hilton
hosting All closed.
hp
iMac
iPad 3
iPad Mini
iPod Nano
iPod Shuffle
iPod Touch
idioti
iluminare
imobiliare
instagram
ios
it
iulian stanciu
jail
jayde nicole
jennifer lopez
jerry seinfeld
jersey shore
jessica jane clement
joc
kodak
leonardo dicaprio
liam neeson
limba romana
logitech
luc besson
lux
mancare
mark zuckerberg
marketing
martin scorsese
masini inmatriculate in romania | ce masini inmatriculeaza romanii | noutati auto | piata auto romaneasca | romanii au bani de masini |
matthew perry
megane
meme All closed.
mila kunis
mizerii
mobile
mod
money.ro
most wanted
naspers
need for speed
nfs
nicoleta luciu
nikon
nokia e6
notebook
nunta
omv
one
one x
panasonic
peisaj
perna
petrom
politia
politica
poze
pr0
practic
pret
profitshare
psd
radu apostolescu
range
range rover 2013 | detalii noul range rover | masini noi 2012 | noutati auto |
rata
ratb
rayman legends
rca
robert de niro
robot
rock
rolling stones All closed.
rs
rs5
samung
sexy
singur
smurd
snoop dogg
social media
socialmedia
sony All closed.
sony a57
sperietura de neuitat | sperietura de zile mari | fete frumoase si masini | material video inedit | cea mai puternica acceleratie |
splinter cell
star wars
subaru
telecom
the last of us
timp
tool
toolbox
top
trafic All closed.
trailer
trailere All closed.
trapster
tuning auto | Ferrari | Nissan | Nissan 350Z | Ferrari California |
tuning auto | ferrari 458 spider | tuning ferrari | office k |
tvr
two and a half men
udrea
ultrabook
viteza All closed.
vw
watch dogs
web2.0
wireless
x
zumzi
zvonuri
zynga
0 comentarii